Najważniejsze zadania:

  • bieżące wsparcie partnera i zespołu prawników w realizacji projektów
  • wsparcie dla zespołu w tworzeniu dokumentów (korekta i edycja), w tym anglojęzycznych
  • prowadzenie i nadzór nad archiwum kancelarii
  • koordynacja obiegu dokumentów, w tym bieżąca archiwizacja dokumentów
  • prowadzenie i obsługa korespondencji
  • prowadzenie terminarza
  • organizacja wyjazdów służbowych

Wymagania:

  • biegła znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Ms Office
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • dyspozycyjność, zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • terminowość, bardzo dobre zdolności organizacyjne
  • dokładność, sumienność, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, zdolność logicznego myślenia
  • wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • atrakcyjne warunki współpracy (umowa o pracę, pakiet świadczeń pozapłacowych: prywatna opieka medyczna i karta Multisport)
  • zatrudnienie w dynamicznym, przyjaznym zespole i możliwość rozwoju zawodowego

Osoby zainteresowane nawiązaniem współpracy i spełniające kryteria określone w wymaganiach prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV oraz listu motywacyjnego) wraz z następującą klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez „GESSEL, KOZIOROWSKI Spółka komandytowa” z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa) zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne.”

na adres:

praca@gessel.pl

lub

GESSEL Kancelaria Prawna

Sienna 39, 00-121 Warszawa

z adnotacją:  ASYSTENT/ ASYSTENTKA zespołu prawników