Gala „Globalna Polska - czyli jak osiągnąć sukces zagranicą”, zorganizowana przez Wydawnictwo Business Magazine Manager oraz Vision Group, odbyła się 21 kwietnia br.

Podczas gali odbyła się debata, w której udział wzięli przedsiębiorcy, którzy osiągnęli sukces zagranicą jako polska firma oraz przedstawiciele biznesu, przedstawiciele zarządów innowacyjnych spółek, autorytety międzynarodowe, w tym Charles Lewington - były rzecznik prasowy premiera UK. Jednym z panelistów był również mec. Piotr Schramm, wspólnik w kancelarii GESSEL kierujący działem Special Cases/Risk & Support.

Podczas debaty dyskutowano o tym jak dbać i budować polską markę, co należy zrobić, żeby polskie produkty miały na rynkach polskich i zagranicznych jeszcze lepszą pozycję, oraz o tym jak ważne w firmie są działania Public Affairs i EU Relations.

Podczas Gali zostały również wręczone dyplomy zwycięzcom plebiscytu przeprowadzonego wśród czytelników magazynu Manager na najbardziej rozpoznawalną polską markę, która odniosła sukces zagranicą.

image1.JPG  image2.JPG  image3.JPG