Rusza druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBank S.A.! Cieszymy się, że po raz kolejny jesteśmy partnerem tej inicjatywy.

Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna, której celem jest pomoc firmom w rozwijaniu działań w sieci. Opiera się na dwóch filarach bezpłatnych treściach edukacyjnych dla właścicieli firm publikowanych na www.cyfrowerewolucje.pl oraz konkursie, w którym do wygrania są biznesowe nagrody o wartości 300 tys. zł.

 

Aby wziąć udział w konkursie należy opisać swój biznes, uzasadnić dlaczego ma szansę odnieść sukces w e-commerce i jak firma zamierza wykorzystać nagrody. Uczestnicy mogą rywalizować w dwóch kategoriach dochodowych: firmy o obrotach do 10 mln zł oraz od 10 do 50 mln zł.

Parterami konkursu są: Ceneo.pl, Cube Group, DIMAQ - Digital Marketing Qualification, DPD Polska Sp z o.o., Ideo Force, Kancelaria GESSEL, Lex Secure, mElements S.A., SAMITO, Sky-Shop.pl. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych jest Mastercard.

Jury konkursu: 

  • Maciej Cebertowicz – odpowiedzialny za rozwój platformy sklepów internetowych Sky-Shop.pl;
  • Maciej Filipkowski – mentor biznesowy, prowadzący audycję Zaprojektuj swoje życie;
  • Bernadeta Kasztelan-Świetlik – wspólnik, radca prawny w Kancelarii GESSEL;
  • Magdalena Markowska – dyrektor ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami w Mastercard w Mastercard;
  • Dariusz Nalepa – dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej w mBanku;
  • Ewa Opach – dyrektor certyfikacji i edukacji w IAB Polska;
  • Joanna Rogosz – kierownik działu sprzedaży w Ceneo;
  • Marta Sarnecka – kierująca działem Account w Samito;
  • Piotr Teodorczyk – dyrektor departamentu klienta firmowego w mBanku, członek Rady Nadzorczej LeaseLink;
  • Łukasz Zembowicz – dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu DPD Polska.

 

Wszystkie informacje → www.cyfrowerewolucje.pl