Zwycięzcami tegorocznej edycji konkursu zostali HOUSE TO GO i WObit. Ich pomysły okazały się najlepsze spośród 823 firm, które zgłosiły się do konkursu. Na zwycięzców czekają dwa pakiety nagród o wartości 110 tys. zł każdy, które pomogą im rozwinąć skrzydła w e-commerce.

Konkurs zrealizowano w ramach kampanii społecznej mBanku – Cyfrowe Rewolucje, która wspiera firmy z sektora MSP w sprzedaży w sieci. Aby wziąć w nim udział należało opisać swój biznes, uzasadnić dlaczego ma szansę odnieść sukces w e-commerce i jak firma zamierza wykorzystać nagrody. Uczestnicy rywalizowali w dwóch kategoriach dochodowych: firmy o obrotach do 10 mln zł oraz od 10 do 50 mln zł.

Nagrody drugiego stopnia otrzymali natomiast:

Wielorazówka – sklep internetowy zero waste oraz producent wielorazowych produktów tj. torebki, worki na żywność czy waciki do demakijażu;

S-Labs – firma stworzyła markę Appartme – autorski system automatyki mieszkaniowej do budynków wielorodzinnych, dzięki któremu za pomocą jednej aplikacji można zarządzać oświetleniem, elektrycznością, wodą oraz ogrzewaniem;

Ollineck – sklep internetowy, w którym można kupić klocki konstrukcyjne z całego świata.

W kategorii firmy o obrotach od 10 do 50 mln zł najlepszy okazał się WObit, rodzinna firma z Wielkopolski, która zajmuje się m.in. produkcją mobilnych robotów. Już wkrótce będzie można je kupić także przez internet.

A nagrody pocieszenia trafią do:

Miramar – właściciela marki Olini.pl – rodzinnej olejarni, która produkuje oleje, zakwasy, octy, masła orzechowe i mydła z własnych olejów;

Hand – firmy, która od ponad 25 lat zajmuje się sprzedażą olejów i smarów dla motoryzacji, rolnictwa i przemysłu, i której ambicją jest zostanie olejowym Oponeo;

Profilpol System – producenta i sprzedawcy elementów oraz profili aluminiowych wysokiej jakości do budowy nadwozi użytkowych.

Partnerami konkursu są:

Ceneo, Cube, DIMAQ, DPD Polska, IdeoForce, Gessel, Lex Secure, mElements, Samito, Sky Shop. Partnerem strategicznym i fundatorem nagród głównych jest Mastercard.

W jury zasiadali:

  • Maciej Cebertowicz – odpowiedzialny za rozwój platformy sklepów internetowych Sky-Shop.pl;
  • Maciej Filipkowski – mentor biznesowy, prowadzący audycję Zaprojektuj swoje życie;
  • Bernadeta Kasztelan-Świetlik – wspólnik, radca prawny w Kancelarii GESSEL;
  • Magdalena Markowska – dyrektor ds. Zarządzania Relacjami z Partnerami w Mastercard w Mastercard;
  • Dariusz Nalepa – dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej w mBanku;
  • Ewa Opach – dyrektor certyfikacji i edukacji w IAB Polska;
  • Joanna Rogosz – kierownik działu sprzedaży w Ceneo;Marta Sarnecka – kierująca działem Account w Samito;
  • Piotr Teodorczyk – dyrektor departamentu klienta firmowego w mBanku, członek Rady Nadzorczej LeaseLink;
  • Łukasz Zembowicz – dyrektor sprzedaży i marketingu oraz członek zarządu DPD Polska.

 

Wszystkie szczegóły → www.cyfrowerewolucje.pl