Mec. Piotr Schramm w panelu Globalna Polska magazynu Manager
26.04.2016 Aktualności
Gala „Globalna Polska – czyli jak osiągnąć sukces zagranicą”, zorganizowana przez Wydawnictwo Business Magazine Manager oraz Vision Group, odbyła się 21 kwietnia br.
Podczas gali odbyła się debata, w której udział wzięli przedsiębiorcy, którzy osiągnęli sukces zagranicą jako polska firma oraz przedstawiciele biznesu, przedstawiciele zarządów innowacyjnych spółek, autorytety międzynarodowe, w tym Charles Lewington – były rzecznik prasowy premiera UK. Jednym z panelistów był również mec. Piotr Schramm, wspólnik w kancelarii GESSEL kierujący działem Special Cases/Risk & Support.
Podczas debaty dyskutowano o tym jak dbać i budować polską markę, co należy zrobić, żeby polskie produkty miały na rynkach polskich i zagranicznych jeszcze lepszą pozycję, oraz o tym jak ważne w firmie są działania Public Affairs i EU Relations.
Podczas Gali zostały również wręczone dyplomy zwycięzcom plebiscytu przeprowadzonego wśród czytelników magazynu Manager na najbardziej rozpoznawalną polską markę, która odniosła sukces zagranicą.
Mogą Cię zainteresować
22.11.2024
Warsztaty: Ochrona konkurencji w dynamicznym otoczeniu rynkowym – kluczowe wyzwania i strategie
Wystąpimy na warsztatach „Ochrona konkurencji w dynamicznym otoczeniu rynkowym – kluczowe wyzwania i strategie” Z dumą informujemy, że nasi eksperci, Bernadeta Kaszte...
22.11.2024
XVI Kongres Prawo Konkurencji
Mecenas Bernadeta Kasztelan-Świetlik będzie moderatorką panelu dyskusyjnego pt. "Światowe trendy w sposobie kontrolowania koncentracji" podczas XVI Kongresu Prawa Konkur...